2022-04-01 10:00:00

Новини


01 квітня

На дев'ятій зустрічі "Теплого зв'язку" #РАЗОМ Анна Колесник розповіла про способи переходу до економічних змін та соціально-відповідальний маркетинг. Півтори години контенту забезпечили учасникам велику кількість інсайтів та можливість отримати нові ідеї.

Що викликає кризове явище?

1. Відмова від дій (відсутність оперативного реагування).

2. Відсутність контролю над проблемою (що буде, те буде).

3. Нездатність планування.

4. Відсутність ресурсів.

Тренди маркетигу в кризовий час:

  • Бренд має виходити з пропозицією і реагувати на ситуацію.
  • Не діяти самостійно - сила у партнерстві.
  • Не продавати, а пропонувати рішення проблем.
  • Не хайпити.

Переглянути відеозапис можна на нашому ютуб-каналі.

Дякуємо учасникам та спікерці Анні Колесник. Бажаємо мирного неба та перемоги! 


        Назад
Work.ua — робота в Україні
КА "Персонал":
корп. моб. (050) 464-05-02, (067) 472-66-08, (063) 271-01-39
Яндекс.Метрика